.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو مجلس خبرگان رهبری یک کتابخانه وقف کرد
عضو مجلس خبرگان رهبری یک ساختمان سه طبقه را به عنوان کتابخانه عمومی وقف کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری یک کتابخانه وقف کرد

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از وقف کتابخانه از سوی آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان جویبار خبر داد و گفت: آیت الله معلمی ششدانگ عرصه و اعیان یک ساختمان ۳ طبقه را به نام کتابخانه شهیدان معلمی در دفتر اسناد رسمی ثبت کرده است.



او افزود: این زمین ۳۰۳ متر مساحت و۲۰ میلیارد تومان ارزش دارد.



حجت الاسلام حیدری ادامه داد: دو طبقه از این موقوفه به عنوان کتابخانه عمومی شهر جویبار مورد استفاده قرار می‌گیرد و طبقه سوم این موقوفه نیز خانه عالم است.



مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: آیت الله معلمی امسال سه موقوفه ثبت کردند که شامل مسجد و حسینه شیخ سلمان معلمی، زمین ۶ هزار متر مربع برای هزینه مراسم عزاداری ائمه معصومین و کتابخانه شهیدان معلمی است.



آیت الله علی معلمی متولد ۱۳۲۲ در جویبار، امام جمعه شهرستان قائم‌شهر است که از دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری نماینده استان مازندران در آن می‌باشد.



دو فرزند آیت الله معلمی به نام‌های غلامعلی و غلامرضا در جنگ ایران و عراق به شهادت رسیدند و پیکر غلامعلی که در برابر دیدگان پدر در آب‌های اروندرود به شهادت رسیده بود همچنان مفقود است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.